wtorek, 7 października 2014

Żel pod prysznic Lush dragon Friut - LUKSJA

        Dzisiaj kilka słów o żelu pod prysznic  Lush dragon friut - Luksja. Żel zakupiłam z gazeta pisałam o tym tutaj.  Produkt o pojemności 250 ml. Opakowanie poręczne z zamknięciem na zatrzask w plastikowej nieprzezroczystej butelce - co uważam za minus bo nie wiadomo ile zostało.


Co obiecuje producent
Żel pod prysznic Luksja Lush Dragon Fruit to połączenie pielęgnacyjnego mleczka ryżowego z soczystym zapachem dragon fruit tajemniczego owocu Ameryki Południowej. Poczuj jak skóra zostaje nawilżona i staje się jedwabiście gładka już w momencie mycia. Właściwości nawilżające produkty zostały potwierdzone w badaniach laboratoryjnych. 
 
        Żel ma mleczna konsystencje dość gęstą dzięki czemu nie spływa po dłoni w delikatnym różowym kolorze. Przyjemny zapach, który niestety nie pozostaje na ciele na długo. Bardzo dobrze się pieni i nie trzeba go dużo nakładać więc jest bardzo wydajny. Podczas mycia daje bardzo przyjemne uczucie nawilżenia i wygładzenia skóry. Jak dla mnie bardzo fajny i jako że trafiła się okazja w Rossmanie postanowiłam przetestować kolejne o czym niebawem.
 
Moja ocena 9/10
 

2 komentarze:

  1. Dawno nie miałam Luksji,lubiłam ten biały- chyba mleczko pod prysznic z jakimś olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz w promocji w Rossmanie za 500 ml niecałe 6zł

      Usuń