wtorek, 22 lipca 2014

Prasowe dodatki

     Przyznam, że nie kupuje kolorowej - plotkarskiej prasy bo nie bardzo interesuje mnie kto z kim i gdzie. Połowy ludzi i tak nie znam bo czasu na serialowe opowieści nie bardzo mam a jak mam to raczej wole w inny sposób wykorzystać. Tak czy inaczej wczoraj zakupiłam dwa tytuły bo zachęciły mnie dodatki w atrakcyjnej cenie.
 
Pierwszy z nich Party z żelem pod prysznic Luksja - Dragon friut 250ml w cenie 2,49zł.
 
 
Druga pozycja to Viva i książka "Jestem nudziarą"- M. Szwaja cena 6,99zł. Książki tej autorki poleciła mi znajoma jako lekkie i przyjemnie w sam raz na letnie dni. Przyznam, że pochłonęła mnie od pierwszych stron i zamówiłam już prenumeratę (cena kusząca i szybciej niż bieganie po kioskach co 2 tygodnie a jak zabraknie to tragedia w domu).
 
 
     Zdobycie tych egzemplarzy nie było łatwe w kilku kioskach brak bo albo jedną no góra dwie sztuki i panie przyznały, że dla siebie zostawiły, ale EMPIK jak zawsze niezawodny i zapasy zrobił.  Na forach niestety durne wpisy, że nie można było zdobyć bo wykupione i ile to się biedne zabiegały, żeby wszystkie wykupić i dla innych nic nie zostawić. Więc bez pazerności po jednym numerze i oby inni mogli się cieszyć :)
 

 

4 komentarze:

  1. Też zakupiłam Party z żelem ;)
    zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne promocje. :) Ciekawa jestem tych książek Szwaji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie czytam pierwszą i fanja bardzo lekka i przyjemna

      Usuń
  3. Ja tez Szwaję dorwałam dopiero w Empiku ale z Galą, w tej samej cenie.

    OdpowiedzUsuń