niedziela, 19 października 2014

MR Magic - Chusteczki do czyszczenia okularów

        Dzisiaj kilka słów o nawilżających chusteczkach do czyszczenia okularów. Są to nasączone specjalnym płynem chusteczki pakowane po jednej sztuce w hermetycznie opakowania. W opakowaniu znajduje się 60 sztuk w cenie ok 5zł. Niestety nie zawsze dostępne w Biedronce.



Co obiecuje producent
Pojedynczo pakowane, nawilżane chusteczki do czyszczenia okularów. Nie pozostawiają smug, nie wymagają wycierania na sucho. Odpowiednie do czyszczenia: okularów (ze szkła i tworzywa sztucznego), szkieł w aparatach, telefonach komórkowych i lornetek oraz lusterek samochodowych


Moja opinia.
Co prawda nie musze nosić okularów korygujących ale ponieważ słoneczko w tym roku nas rozpieszczało  nadal rozpieszcza okulary przeciwsłoneczne często były przeze mnie używane. Chusteczki są w bardzo poręcznej formie każda osobno dzięki czemu można je wszędzie zabrać nie zajmują dużo miejsca w torebce. Chusteczka po wyjęciu z opakowania jest złożona i nasączona płynem. W dotyku jest dość sztywna ale nie utrudnia to czyszczenia okularów. Jeśli chodzi o działanie to przyzna że naprawdę bardzo mnie zaskoczył. Na okularach nie ma żadnych smug nie trzeba ich długo czyścić zapach jest dość delikatny i przyjemny. Jak najbardziej polecam wszystkim. Świetny produkt w dobrej cenie.
 
Moja ocena 9/10

3 komentarze:

  1. Też używam takich chusteczek,nie tylko do okularów-a mam,ale też do ekranów telefonów,tabletu i monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie muszę martwić się o czyszczenie okularów, bo ich nie noszę (przeciwsłonecznych też nie ;) ), natomiast mój mąż używa wielorazowych materiałowych chusteczek do okularów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie noszę okularów, ale dobrze wiedzieć, że są takie chusteczki. :-)

    OdpowiedzUsuń