czwartek, 2 października 2014

Bielenda - Happy End odżywczy krem do rąk i paznokci

        Dzisiaj kilka słów o kremie Happy End firmy Bielenda. W serii tej mamy do wyboru kilka pozycji:
- odżywczy -masło karite 5% witamina A+E ;
- ochronny - gliceryna 10% witamina F;
- nawilżający- mocznik 10% lanolina ;
Ja wybrałam pierwszy czyli odżywczy. Cena w Rossmanie bardzo atrakcyjna 3,99zł za 75ml.
 

Co obiecuje producent?
HAPPY END to wyjątkowy krem do codziennej pielęgnacji rąk i paznokci. Działa błyskawicznie i kompleksowo: niweluje szorstkość i suchość naskórka, wyraźnie go wygładza oraz poprawia kondycję skóry dłoni i paznokci. Zawiera składniki odżywcze i zmiękczające naskórek oraz aktywnie go regenerujące. Specjalna formuła przeciwstarzeniowa rozjaśnia plamy i przebarwienia skóry, poprawia elastyczność i napięcie naskórka.
 
     Krem podobnie jak inne tego typu znajduje się w wygodnej tubie z miękkiego plastiku z zatrzaskiem co pozwala łatwo go wydostać.  Konsystencja lekka więc nie trzeba dużo aplikować aby pokryć całe dłonie. Bardzo dobrze się wchłania już po krótkim wmasowaniu. Nie pozostawia nieprzyjemnego tłustego uczucia więc bez problemu można stosować go w zasadzie w każdej chwili. Jak dla mnie zapach dość przyjemny. Już po pierwszym zastosowaniu dłonie są delikatne i lekko wygładzone. Skórki są dobrze nawilżone. Krem świetny do stosowania na co dzień. Moje dłonie nie wymagają drastycznej regeneracji więc świetnie się sprawdził do utrzymania ich w dobrej kondycji.

Moja ocena 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz