wtorek, 28 października 2014

Paczka Lidera Opinii od Ambasady Trendów - Sznaps

     Taka oto cudna przesyłka czekała na mnie po powrocie do domu. Dzięki #AmbasadaTrendów będziemy (tam my bo raczej w większym gronie się zapowiada) testowali -smakowali SZNAPSA w trzech odsłonach:
- jabłko
- gruszka
- fresh


Paczka fajnie zapakowana niestety po otworzeniu okazało się że jedna nie zagości u nas bo kurier ją stuknął. W sumie moja wina bo powinnam otworzyć i sprawdzić ale nie ja odbierałam i taka strata.

Tak czy inaczej jest się czym częstować bo zawartość (bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła aż takiej ilości się nie spodziewałam - ale bardzo mnie cieszy)jest następująca:
1 butelka 500ml o smaku jabłka
5 butelek 100ml gruszka
4 butelki 100ml fresh (było 5no ale......)
przewodnik lidera
2 rodzaje naklejek


 
#SZNAPS #IJESTOKAZJA

6 komentarzy:

  1. Super paczucha :) ja jeszcze na swoją czekam ;) pozdrawiam serdecznie i dzięki za odwiedziny u mnie :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję paczuszki,Aniu twoja paczuszka zostanie wysłana po weekendzie,dopiero wróciłam z młodym ze szpitala,dołożę coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie trzeba mam nadzieję że wszystko już u was dobrze pozdrawiamy cieplutko :)

      Usuń
  3. Ja takze się zakwalifikowałam. U mnie na szczęście buteleczki dotarły całe :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję testów. U mnie w Ambasadzie Trendów od roku nic się nie dzieje. Nie widziałam nawet ankiety do tych testów.

    OdpowiedzUsuń