piątek, 31 października 2014

Płyn do prania VIZIR

         Dzisiaj słów kilka o płynie do prania Vizir Fresh Flowers do tkanin białych i kolorowych jaki otrzymałam do testowania od #TestMeToo. Do testów wytypowano ponad 1000 osób więc warto się zapisać. W paczce znalazłam list oraz butelkę płynu na 20 prań.

 

Moja opinia.
Płyn w poręcznej białej butelce nie zajmuje dużo miejsca. Niestety nakrętka nie posiada miarki co uważam za minus, na szczęście mam swoją więc nie było problemu. kolorowe rzeczy bardzo dobrze się uprały nawet w niskiej temperaturze. Zapach bardzo ładny, delikatny a pranie miłe w dotyku mimo że nie używałam płynu do zmiękczania. Brak zacieków (czasami widoczne na ciemnych ubraniach po proszku). Pranie czyste i pachnące. jeśli chodzi o białe rzeczy to oczywiście czyste ale nie zauważyłam przywracania bieli jak obiecują. Może trzeba więcej niż jedno pranie. Skarpetki niestety nie doprały się ale bez odplamiacza to raczej nie wykonalne.
Ogólnie jestem zadowolona z produktu. Polecam.
 
Moja ocena 7/10

1 komentarz:

  1. Też go testowałam. :) Ogólne wrażenia bardzo dobre. Biel widoczniejsza, ale uważam, że odplamiacz jest raczej niezbędny. Zgadzam się co do miarki. Przydałaby się. :)

    OdpowiedzUsuń