czwartek, 16 października 2014

Notesy od Bas Target


        Już jakiś czas temu nawiązałam współpracę z BAS TARGET. W piątek otrzymałam miły telefon że nie udało mi się dostać do testów poprzez losowanie ale jeśli nadal chce to mogę testować produkt jako Joker oraz jako bonus będę mogła brać udział w kolejnym teście (jeszcze nic nie zdradzę). Do testów wybrałam notatniki w kolorze pomarańczowy (dostępny był również w zielonym). Paczka przyszła bardzo fajnie zapakowana w czarnej torbie z logo Bas Target  a dodatkowo każdy z notesów opakowany był z tekturę z nadrukiem. oprócz notesów otrzymałam dwa długopisy w takim samym kolorze z granatowym wkładem.


Notesy są w wymiarach 21x13,5 większy i 16x12 mniejszy. Okładka wykonana z bardzo miłego w dotyku miękkiego  materiału. Wykonanie na najwyższym poziomie bardzo estetyczne. Każdy z notesów posiada gumkę, która zabezpiecza go przed przypadkowym otwarciem i zniszczeniem zwłaszcza w damskiej torebce.  Niby taki mały szczegół ale bardzo istotny.  Dodatkowym plusem jest wstążeczka wewnątrz do zaznaczania miejsca z naszymi zapiskami. Dzięki czemu szybko możemy znaleźć co nam potrzebne.

 

Większy notes jest w linie natomiast mniejszy w kratkę. Notesy są dość pojemne maja naprawdę dużo kartek i mogą nam służyć przez dłuższy czas. Nie są to kalendarze więc nie posiadają żadnych dat (sami je zapisujemy w górnej części każdej kartki) co dla mnie jest ogromnym plusem bo nie lubię marnować stron a w kalendarzach jest to niestety nieuniknione. Jednego dnia więcej drugiego mniej mamy do zapisania.

Kolejnym gadżetem jakie posiadają oba notesy są czyste kartki na końcu, z możliwością wyrwania bez niszczenia całości. notes nie tylko służy nam ale możemy wspomóc innych w potrzebie :) W małym notesie na okładce znajdziemy również miarkę (15cm).

Kolejnym fajnym gadżetem jest kieszonka na końcu każdego z notesów do której możemy wkładać inne przydatne rzeczy np. długopis bo notes nie posiada specjalnego miejsca. Zdjęcia liście czy co tam każdy chce.

 
Długopisy. Jak już wspominałam są w takim samym kolorze jak notesy do każdego jeden. Wkład jest granatowy. Długopisy są bardzo lekkie i poręczne. Na końcu każdego jest mała piankowa gumka, która świetnie się sprawdza na smartfonach czy tabletach zwłaszcza ze idzie zima więc nie będzie konieczności zdejmowania rękawiczki.


Notesy naprawdę piękne i praktyczne idealne dla każdego do pracy, domu. Przyznam że testowanie ich to naprawdę przyjemność robią wrażenie. Notesy są dostępne w kolorze czerwonym, żółtym, zielonym, niebieskim i szary.
 
Moja ocena 10/10

 

5 komentarzy: