czwartek, 10 lipca 2014

Przesyłka od Rekomenduj to - Le Petit Marseillais

     Niedawno dowiedziałam się, że zostałam wybrana  jako #AmbasadorkaLPM. Dzisiaj kurier przyjechał z cudowna paczuszką. Zapakowana w gustowne pudełko a w środku... Ach jaki piękny widok. Wszystko zapakowane tak że pouczyłam się naprawdę wyjątkowo.

 

Paczka zawierała:
  • żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy 250ml
  •  mleczko nawilżające skóra bardzo sucha -masło shea, słodki migdał, olejek arganowy- 250 ml
  • 20 próbek żelu pod prysznic
  •  20 próbek mleczka do ciała
  •  przewodnik po świecie Le Petit Marseillais
Czas zaczynać testowanie już wkrótce opinia moja i moich niezawodnych testerek. Jak na razie zapach zniewalający nawet moja druga połowa jest mile zaskoczona i raczej nie będzie trzeba namawiać do spróbowania żelu :)


 

1 komentarz: