środa, 2 lipca 2014

KWAS CHLEBOWY w trzech smakach.

     Kilka miesięcy temu podjęłam współpracę z portalem Streetcom i w dniu dzisiejszym otrzymałam przesyłkę z Kwasem chlebowym w trzech smakach.  Pan kurier nieźle się nasapał żeby dostarczyć ja na czwarte piętro. Zawartość w bardzo pięknym pudełeczku.

 
W paczce znalazłam:
dla Mnie i domowników:
* przewodnik ambasadorki
- 2 butelki 1,5 l Razowego Kwasu Chlebowego
- 2 butelki 1,5 l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym
- 2 butelki 1,5 l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym
dla pozostałych degustatorów:
- 9 butelek 0,5 l Razowego Kwasu Chlebowego
- 4 butelki 0,5 l  Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym
- 4 butelki 0,5 l  Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym
- 17 ulotek
 
     To moja pierwsza kampania w jakiej biorę udział zainteresowanych współpracą (wszystkie produkty do testowania są bezpłatne) zapraszam TUTAJ
 
Moja opinia o produkcie
     Kampania dobiegła już końca wszystkie buteleczki wypite. Miałam kilka imprez w czasie trwania kampanii więc zawsze mogłam poczęstować innych i przekonać się co o nim myślą.  Kwas ma dość mocny zapach i smak i nie każdemu odpowiada. Mnie bardzo smakuje - najbardziej żurawina. Przyznam że największe uznanie miał wśród starszych osób , które często jego smak porównywała do piwa. Najlepiej smakuje dobrze schłodzony i świetnie gasi pragnienie. Świetny również na zgagę. Naprawdę już po wypiciu pół szklaneczki zgaga ustaje.
     Jak dla mnie świetny produkt zwłaszcza na upalne dni. Polecam.
 
Moja ocena 8/10

1 komentarz: