wtorek, 22 lipca 2014

EVELINE - paznokcie twarde i lśniące jak diament

     Moje paznokcie już od jakiegoś czasu wołały o pomoc. Miękkie, łamiące i rozdwajające.  Przed latem chciałam wreszcie się za nie zabrać i tak w moje ręce wpadła odżywka firmy EVELINE.


Co obiecuje producent?
Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci. 

     Odżywkę stosowałam ok. 2 miesiące zgodnie z instrukcja od producenta. Efekt? Jak dla mnie rewelacja. Paznokcie są o wiele twardsze i zdrowiej wyglądają. Nie rozdwajają się a płytka ma lśniący wygląd. Niestety u mnie jedyna wada stosowania (choć nie jestem pewna czy to od odżywki czy zmywania jej co 4 dni) troszkę wysuszyły się skórki. Ale dobry kremik i dałam rade, jednak osoby o bardzo suchych dłoniach mogą to bardziej odczuć.
Ogólnie jestem zadowolona paznokcie są zregenerowane i ładnie wyglądają nawet nie pomalowane.
 
 
Moja ocena 8/10


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz