niedziela, 7 września 2014

Regenerum do piet

        Jak to zazwyczaj latem moje stopy wołają o pomoc. Klapki piasek, kamienie trawa itp. nie działają na nie zbyt zbawiennie. Tak więc postanowiłam wypróbować Regenerum do piet.

Co obiecuje producent.
Regenerum regeneracyjne serum do pięt intensywnie pielęgnuje i regeneruje suchą, zniszczoną i zgrubiałą skórę pięt. Dzięki wysokiej zawartości składników aktywnych chroni ją przed pękaniem oraz przywraca miękkość, gładkość i elastyczność.
 
        Stosowałam raz w tygodniu po uprzednim peelingu. Efektu oszałamiającego nie doczekałam się. Dopiero po bardzo dokładnym złuszczeniu stóp krem dał rade, ale to samo miałam po innych znacznie tańszych kremach. Stopy były gładkie i miękkie ale nie przypisałabym tego zasłudze Regenerum. Do tego zapach jest dość intensywny i jak dla mnie mało przyjemny a dość długo się utrzymuje.
 
Moja ocena 5/10


2 komentarze:

  1. hym planowałam jego zakup ale teraz to nie wiem ;/

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gładkie stopy można uzyskać po stosowaniu jakiegokolwiek kremu do stóp. ;) Fajna recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń