środa, 24 września 2014

Plastry na pęcherze Compeed od Samplecity

         Niedawno dostałam do przetestowania plasterek średniej wielkości Compeed od serwisu Samplecity.pl. I ja jak to zwykle bywa nie miałam okazji od razu go przetestować.
Nowe buty jednak jak to zwykle bywa zrobiły swoje i plasterek bardzo się przydał.
 

 
Co nam obiecuje producent?

 REWOLUCYJNE, HYDROKOLOIDOWE PLASTRY NA PĘCHERZE COMPEED:
-Natychmiast uśmierzają ból wywołany otarciem pęcherzem.
-przyspieszają proces gojenia skóry
-zabezpieczają ranę przed wodą, brudem i bakteriami
-dyskretne i komfortowe
-pozostają na miejscu do kilku dni
 
Faktycznie po zastosowaniu ból został prawie natychmiast uśmierzony. Jeśli chodzi o przyspieszenie gojenia ran to sama nie wiem. Na pewno plaster jest lepszy od zwykłych jeśli chodzi o utrzymywanie się w jednym miejscu. Przyznam że nawet razu nie musiałam poprawiać, odklejać i na nowo przyklejać innego. Dzięki temu zgadzam się z opinią, że dobrze zabezpiecza przed brudem i woda.
Ogólnie jestem na TAK.
Moja ocena  9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz