poniedziałek, 30 czerwca 2014

Limonkowy peeling do ciała Hean Natura

     Kilka słów o - ja dla mnie - peelingu cukrowym do ciała z limonką i żeń-szeniem z serii slim no limit kuracja ujędrniająca od Hean Natura.

     Zapach jest nieziemski świeży cytrusowy dość intensywny - osobiście bardzo mi odpowiada. Peeling jest cukrowy, świetnie usuwa martwy naskórek dzięki czemu skóra jest gładka, delikatna ale przy tym nie podrażnia.

     Produkt bardzo wydajny, ma gęstą konsystencje, już niewielka ilość wystarcza na solidne oczyszczenie ciała.
     Stosowany regularnie napina skórę sprawiając, że staje się ona jędrna. Świetnie nadaje się rano, świetnie pobudza ciał do działania i pozytywnie nastawia na dalszy dzień.
Jak dla mnie rewelacja polecam wszystkim dostępne w drogeriach Rossman w cenie ok. 9-12 zł ale są na niego promocje.
 
Moja ocena 11/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz